יו"ר 'דגל התורה' מההלוויה: "עמד על קוצו של יוד"

מערכת האתר No Comments on יו"ר 'דגל התורה' מההלוויה: "עמד על קוצו של יוד"

יו"ר דגל התורה משה גפני לאבי מימרן במשדר הלוויה: "הוא היה עושה הכל בנעימות. לפעמים אנשים היו יכולים לטעות שבגלל הנעימות הוא היה מוותר, הוא לא עשה את זה מעולם. לא ויתר על קוצו של יוד בדברים העקרוניים. הייתי אצלו בפגישות עם שועי עולם. הם היו יוצאים מרוגשים ונדהמים מדמותו. מבקשים שיתפלל על כולנו, על הדור. ימים קשים באים עלינו"

משה גפני צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר דגל התורה' ח"כ משה גפני לאבי מימרן במשדר הלווית מרן רשכבה"ג הגרי"ג אדלשטיין זצוק"ל: "זהו יום קשה. מבחינת עם ישראל ומבחינתנו. הרב לא ויתר על דברים עקרוניים, אבל הוא עשה את זה באווירה נעימה ובסברא נכונה. היה עומד על קוצו של יו"ד בעדינות רבה. זה משהו נורא מבחינתו".

"הוא כל הזמן למד תורה. הייתי בוועדת הכספים ושמעתי שמצבו הידרדר. סגרתי את הוועדה, והגעתי אחרי יציאת הנשמה. דיברתי עם הרופא שסיפר לי שהרב אמר לו שמצבו בסדר, הוא הכין שיעור וביקש שאחזור מאוחר יותר. זמן מה לאחר מכן קרסו המערכות"

"הייתי אצלו עם הנכד שלי. הוא כתב לו משהו על הספר, ללא משקפים הוא לא נעזר באף אחד אחר. הוא היה עושה הכל לבד ובנעימות. יו"ר דגל התורה הדגיש במשדר הלוויה: "הוא היה עושה הכל בנעימות. לפעמים אנשים היו יכולים לטעות שבגלל הנעימות הוא היה מוותר, הוא לא עשה את זה מעולם. לא ויתר על קוצו של יוד בדברים העקרוניים"

"הייתי אצלו בפגישות עם שועי עולם. הם היו יוצאים מרוגשים ונדהמים מדמותו. מבקשים שיתפלל על כולנו, על הדור. ימים קשים באים עלינו"

האזינו



0 תגובות